Testvéri Szerelem

Utolsó kommentek

  • Nickey: Nem lesz több rész? :O Pedig én imádtam :( (2015.01.02. 11:58) 15. rész
  • Grétike: Hát babám köszike h megint beleraktál:)mizujs amugy mesélj:)puszi láw:)(L)♥ (2008.08.13. 13:11) 15. rész
  • Viló: Ja a link: www.eztcsakugy.gportal.hu Remélem azélrt majd jártok oda, és olvassátok tovább... ;) (2008.08.06. 10:39) 15. rész
  • Viló: Skacok!!, nagy lépésre szántam el magam... átraktam a storyt az oldalamra, és mostmár ott lesz meg... (2008.08.06. 10:37) 15. rész
  • Zyt@: egyetértek nekem is naon teccik és NEM UNALMAS :P várom a folytatást puxy :) (2008.07.28. 16:07) 15. rész
  • Utolsó 20

8. rész

2008.02.24. 20:09 | Kei | 3 komment

Lefeküdtem, de aludni nem igazán tudtam, csak az ablakon figyeltem kifelé. A csillagokat néztem, és gondolkodtam. Nem jutottam sehova, mert… az igaz, hogy szeretem, de még is csak a bátyám, és nem lehetnénk együtt, már csak a szüleink, amit gondolnának rólunk, már azért sem. De ha még nem is lennénk testvérek, ami igaz is lehetne, mivel a családból engem egyedül csak Brian és Lili szeret, szóval, ha nem is lennénk testvérek, és ez ki is derülne, mit szólnának hozzá a rokonok, hogy együtt vagyunk, szóval akár hogy is nézzük, ez egy veszett ügy. Végül sikerült elaludnom, és csak reggel keltem fel. 10 óra környéke lehetett. Lili nem ébresztett, mivel ő már oviban van, anyuék is rég elmentek, Brian horkolását, meg még hallottam. Feltápászkodtam, majd lementem. Csináltam reggelit magamnak és Briannek is. Az enyémet gyorsan megkajáltam, majd felöltöztem, és leültem a Tv elé. Nem ment semmi érdekes, csak ilyen betelefonálós műsorok, amikre ha betelefonálnék, meg is fojtanának, szóval csak bambultam. Kb fél óra múlva Brian is szíveskedett felkelni.

- Jó reggelt!!- köszönt egy ásítást követően.

- Inkább már napot, de neked is!!- köszöntem, de le sem vettem a szemem a Tv-ről. Bement a konyhába, és megette a reggeliét, majd odajött hozzám, és leült mellém.

- Mi jó megy a Tv-ben??

- Csak ilyen betelefonálós, tudod, amivel régen szórakoztunk!!

- Ja igen!! Mi lesz az ebéd??

- Rendeljünk Pizzát??

- Oké, akkor az!! Délutánra mi a programod??

- Találkozom a csajokkal!!- hát igen, a többiekkel találkozunk szinte minden hétköznap délután a plázában a Mcdonaldsban. Ez már ilyen rituális.

- Értem!!

- És neked?? Mik a terveid??- néztem rá. A szemei pirosak voltak, és a szeme alatt fekete karikák éktelenkedtek.

- Nekem?? Semmi, asszem itthon maradok, és nézem a Tv-t.- bambult el a Tv-n.

- Értem!!- majd már nem is beszéltünk többet, csak annyit, hogy milyen legyen a pizza. Pont délben meg is hozták a kaját. Leültünk, gyorsan betermeltük.

- Egészségünkre!!- mosolygott, majd hátradőlt, és simogatni kezdte a hasát.

- Jaj, mint egy öreg bácsika!!- nevettem ki, majd én is hátradőltem.

- Jé, mint egy öreg néni!!- vágott vissza.

- Most mit piszkálsz??

- Te kezdted!!- vágott vissza. Kicsit olyanok voltunk, mint a friss házasok… Rápillantottam az órámra.

- Na én mentem készülődni, mosogass el légyszi!!- pattantam fel.

- Mosogass el te!!

- Légyszi!!- mondtam, és átöleltem hátulról a nyakát, majd egy puszit nyomtam az arcára.

- Hát…- kezdett megenyhülni.

- Köszi!!- majd ott is hagytam, és rohantam fel az emeletre készülődni.

A bejegyzés trackback címe:

https://storym2.blog.hu/api/trackback/id/tr56352883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zyt@ 2008.02.25. 18:53:43

sztam. is naon jó lett,naon ügyi vagy
várom a kövit,
pussy :-)

Kei 2008.02.26. 09:50:14

ígérem minden hétvégén próbálok majd részt felrakni:D de hétköznap suli, meg koli... elég netszes...
süti beállítások módosítása