Testvéri Szerelem

Utolsó kommentek

  • Nickey: Nem lesz több rész? :O Pedig én imádtam :( (2015.01.02. 11:58) 15. rész
  • Grétike: Hát babám köszike h megint beleraktál:)mizujs amugy mesélj:)puszi láw:)(L)♥ (2008.08.13. 13:11) 15. rész
  • Viló: Ja a link: www.eztcsakugy.gportal.hu Remélem azélrt majd jártok oda, és olvassátok tovább... ;) (2008.08.06. 10:39) 15. rész
  • Viló: Skacok!!, nagy lépésre szántam el magam... átraktam a storyt az oldalamra, és mostmár ott lesz meg... (2008.08.06. 10:37) 15. rész
  • Zyt@: egyetértek nekem is naon teccik és NEM UNALMAS :P várom a folytatást puxy :) (2008.07.28. 16:07) 15. rész
  • Utolsó 20

3. rész

2008.02.03. 20:19 | Kei | 2 komment

Átmentem a szobámba, és bedőltem az ágyba. Nem soká, dobogást hallottam, ami azt jelentette a bátyám, megy lefelé a lépcsőn. Ha jól tudom, most jön az a rész, hogy mindent elmond anyáéknak, burkoltan persze, és ebédkor fejezi be. Lemegyek enni, aztán feljövök, ő elmegy valahová, anyuék ellesznek, és Lilivel maradok. Így is lett. Lili robogott be a szobámba kaja után nem sokkal.

- Susie!!- ugrált az ágyamon.

- Mond!!- ültem fel, és az ölembe kaptam.

- Játszunk??

- Mit??

- Babázzunk!!- meg őrit ezzel a babázhatnékkal. Anyuék egy csomó babát vettek neki. Bezzeg nekem kiszúrták a szemem egy kicsi barbieval… na mindegy. Nem szeretek babázni, de hát, ha ezt szeretné. Amíg mi így játszogattunk, anyuék a konyhában ücsörögtek. A bátyám meg… felkereste azt a csajt, akivel tegnap kavart. Én meg eljátszogattam a kishúgommal. Nagyon szeretem ezt a kis törpét, nagyon aranyos!! Ahogy így játszogattunk, eltelt az idő. Későre járt már, itt volt a fekvés ideje Lilinek. Megfürdött és elment lefeküdni. Apu benézett hozzá, de már aludt. Én meg levágódtam a Tv elé. Ahogy ott ücsörögtem megcsörrent a telefon.

- Halo??- vettem fel.

- Szia Baby!!

- Á, hello Kelly!!- ő a hatos egyik tagja.

- Nincs kedved bulizni egyet??

- Mikor nincs??- kérdeztem vissza nevetve.

- Jaja, tényleg, hülye kérdés!!- nevetett a vonal végén.

- Miért??

- Házibuli van Richárdnál…

- Az meg ki??

- Egy negyedikes!! Bátyád osztálytársa volt, de bukott…

- Mikor??

- Még tavaly!!

- Mármint a buli mikor!!

- Ja… az most!! Kétutcányira tőletek!! Jössz??

- Megkérdezem anyuékat!!

- Oks!! Fél perc múlva ott vagyunk nálatok!!

- Vagytok??

- Vagyunk, tudod: Tasha, Krissy, Greta és Triny!!

- Jah, szóval a libákra gondolsz??- nevettem. Így hívjuk magunkat, a suli hat libája.

- Igen, rájuk!!- nevetett ő is.

- Szia!! Gyertek!!

- Okés!! Szia!!- és letettük. Átrobogtam be anyuáékhoz a konyhába, épp, öhm… kóstolgatták egymást. Ilyenkor hétvégén ez megy. Hétköznap alig látják egymást, mert vagy távol vannak, vagy elkerülik egymást, így hétvégén élik ki magukat.

- Anyu!! Apu!!- szóltam rájuk.

- Mi van??- kérdezték egyszerre, olyan nem törődöm hangnemben.

- Elmehetek bulizni??

- Ilyenkor??

- Még csak fél nyolc!!

- Nem!!- vágta rá anya.

- Ha itthon lennék, akkor sem érdekelnélek titeket, olyan nagy baj, hogy elmegyek??

- Menj!!- mondta apa. Mindig is ő volt az engedékenyebb.

- Menj, de 4-re legkésőbb itthon legyél!! Holnap megyünk vásárolni!! Kell neked is egy kis alvás!!- mondta anya.

- Okés!! Sziasztok!!- és már ott sem voltam. Ne várják, hogy megköszönjem. Ha itthon lennék, se törődnének velem. Ha nem vagyok itthon az csak nekik jó. Felszaladtam, és felkaptam a kedvenc farmeromat, és egy toppot. Nem sminkeltem, úgy is sötét lesz, vagy ha nem hát istenem. Leszaladtam a lépcsőn, beüvöltöttem egy sziát, és még mielőtt Kelly megnyomhatta volna a csengőt ott termettem. Körbe puszilgatta őket, és elmentünk a buliba. Már távolról hallottuk a zene hangját. Amint odaértünk, rögtön kiszúrtam az ismerős alakokat a suliból. Bementünk, és bevetettük magunkat a táncoló tömegbe. A többiek egyből találtak táncpartnert, én meg elmentem valami piát keresni. Amint kimentem találtam is piát dögivel, de sajnos nem csak piát találtam… a bátyám, éppen egy csajt taperolt, és csókolgatott a pulton. Gyorsan kevertem magamnak valami erőset, és kiültem a teraszra, és elszívtam egy jó pár szál cigit. Ez alaposan szíven ütött… de miért vagyok én féltékeny?? Talán… talán én is… Nem!! Nem lehet!! Nem lehetek szerelmes a bátyámba!!...

A bejegyzés trackback címe:

https://storym2.blog.hu/api/trackback/id/tr16323666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viry 2008.02.06. 18:54:58

köszönöm szépen!! remélem nem csak akkor az egyszer jöttél fel az oldalra, hanem jössz még!! ja és, aki olvassa, légyszi írjon kommentet oks?? köszönöm szépen!! puxxos

AngyaliBoszi 2008.02.06. 21:05:19

látod most is ittvagyok:)
és tetszik a sztory
szeretem amiket rsz mert nem sablon és olyan amire akár azt ismondhatnám: "jézusom ez velem is történhetett volna" :)
millió puszi kis Virágom:)
süti beállítások módosítása