Testvéri Szerelem

Utolsó kommentek

  • Nickey: Nem lesz több rész? :O Pedig én imádtam :( (2015.01.02. 11:58) 15. rész
  • Grétike: Hát babám köszike h megint beleraktál:)mizujs amugy mesélj:)puszi láw:)(L)♥ (2008.08.13. 13:11) 15. rész
  • Viló: Ja a link: www.eztcsakugy.gportal.hu Remélem azélrt majd jártok oda, és olvassátok tovább... ;) (2008.08.06. 10:39) 15. rész
  • Viló: Skacok!!, nagy lépésre szántam el magam... átraktam a storyt az oldalamra, és mostmár ott lesz meg... (2008.08.06. 10:37) 15. rész
  • Zyt@: egyetértek nekem is naon teccik és NEM UNALMAS :P várom a folytatást puxy :) (2008.07.28. 16:07) 15. rész
  • Utolsó 20

1. rész

2008.02.03. 16:03 | Kei | 1 komment

Ez a történet Rólam, és az én kis életemről szól. Nem egy érdekes sztory, de nekem tetszik, mármint szeretem írni. Nem vagyok egy mindennapi lány. Ezért is érdekes ez az élet.

 

Reggel volt még, mikor kikeltem az ágyból, pedig hétvége volt, és ilyenkor délig, vagy délutánig alszom. De kipattantak a szemeim, és muszáj voltam felkelni. Lesétáltam a konyhába, hogy keressek valami ennivalót. A ház csendes volt. A húgom még aludt, a bátyám, meg még biztosan nem ért haza a buliból. Anyuék meg… jól elvoltak éjszaka szerintem. Ettem valamit, és felmentem a szobámba. Leültem az asztalomhoz, és a naplóm-vettem a kezembe. Nagyon régen írtam bele, hat-hét éve. De ilyen kis gyerekes csacskaságok voltak benne, hisz mennyi idő voltam akkor?? 6, vagy esetleg 7 éves?? Íme az első bejegyzésem:

 

Kedves naplóm!!

 

Adam, az osztály szépfiúja szépen nézett rám. Ez azt jelenti, hogy tetszem neki, meg múltkor nekem dobta a labdát, pedig nem is játszottam. Annyira aranyos. Na majd holnap is írok!! Szia!! Susie!!

 

Hát igen, az a holnap egy hónap múlva lett:

 

Kedves naplóm!!

 

Bocsi, hogy nem írtam, de el voltam foglalva. A hugom, most született meg egy vagy két hete, és nem tudtam tőle írni, ráadásul Brian a bátyám állandóan a nyomomban volt, és nem akartam előtte írni, de ígérem mostantól sűrűbben, írok!! Szia!! Susie!!

 

Hát, ja, a sűrűbben egy év múlva lett:

 

Kedves naplóm!!

 

Nagyon feledékeny vagyok, és mindig elfelejtek beléd írni, csak tudod a fiúk… elveszik minden időm. Még az elején írtam Adamről, hát összejöttünk. Mindig együtt megyünk suliba, és megfogja a kezemet, és a számra ad puszit. Szerencsére Brian nem akaszkodik rám, mert neki is van egy barátnője, és ő meg vele van elfoglalva. Nagyon nem szeretem Briant, amikor rám akaszkodik. A hugom, pedig nagyon jó kislány. Már ki tudja mondani a nevem, és apáékat is úgy szólíta ahogy kell. Nagyon jó kislány. Na ígérem holnap is írok!! Szia!! Susie!!

 

Utolsó bejegyzés ebben a csodás naplóban egy év múlva következett be:

 

Kedves naplóm!!

 

Adam egy nagy szemét!! Megcsalt!! Szájon puszilta Lizát!! Ez nem volt szép tőle!! Ő elvileg az én barátom, és még is megpuszilta Lizát!! Haragszom rá!! Nem beszélek vele többet, és már szakítottam is vele. Brian is szakított a barátnőjével, és egyre többet foglalkozik velem, amit én nem is bánok, mert szeretek vele lenni. Sok minden megbeszél velem, és ez jó!! Mostantól sűrűn fogok írni, mert jó ide írni. Talán majd egyszer Briannek is megmutatom, de még egyelőre nem kell tudnia róla!! Na megyek!! Szia!! Susie!!

 

Utolsó bejegyzés!! Azóta sem írtam bele. De nem is kellett. Briannel mindent meg tudtam beszélni. Ő lett a naplóm. Ő is elmond nekem mindent. Nem sokkal idősebb nálam, ő 18 éves, én meg 15 vagyok, és Lili, ő 7 éves, most lesz nem sokára sulis ősszel. Kedvet kaptam a naplóíráshoz, de nem azért, mert olyan fontos dolgot akartam bele írni, hanem csak úgy.

 

Kedves naplóm!!

 

Hát igen, a szokásos kezdés… nem írtam ide, már lassan 5 éve. Remélem nem haragszol, de semmi nem történt, amit le kellett volna írnom, mert nem tudtam megbeszélni Briannel, mert vele nagyon jóba lettem. De azért írok ide valamit, hogy ne legyen ennyire elhanyagolva. Miután szakítottam Adammel, ha azt egyáltalán járásnak lehetett nevezni, nem volt barátom 3 évig. Nagyon haragudtam rá, és Brian is nagyon mérges volt. A suliban egyszer majdnem neki ment, de végül nem tette. Mostmár Gimis vagyok, és nem járok egy osztályba Adammel, sőt még egy suliba sem. De nem is baj. Liza viszont az osztálytársam. Nem haragszom rá, hiszem még nagyon kicsik voltunk, de nem vagyunk barátok. Én az osztály nagymenői közé tartozom. Van 5 lány, még rajtam kívül, akikkel nagyon jóban vagyok, Liza pedig inkább a többiekkel barátkozik. A fiúk közt is vannak egy páran, akik egy bandát alakítanak, és van két srác, akik stréberek. Ők szoktak Lizáékkal lenni, illenek egymáshoz. Mi 6-an, nem vagyunk legjobb barátnők, csak barátnők. Nem nagyon mondunk el egymásnak semmit, csak össz-vissz annyit, hogy milyen új cuccot vettünk, vagy ki fut utánunk. De nem s baj, ez így van jól. Én így szeretem. Na megyek, talán írok még!! Szia!! Susie!!

 

Becsuktam a naplóm, és elraktam, ugyanoda ahol eddig volt. Majd talán egyszer még kinyitom. Nagy ajtó csapódás, remélem Brian jött meg. Lépcsőn hallok dobogást, és egy erőteljes ajtó csapódás… akkor ez csak ő lehet. Ilyenkor általában lefekszik és estig fel sem kel…ne ha én hagynám. Ilyenkor mindig átmegyek és kikérdezem. Rendszerint leordítja a fejem, de nem szokott érdekelni. Felpattantam, és átrobogtam. Brian az ágyán feküdt, és úgy tett, mint aki alszik. Mindig ezt csinálta, de ilyenkor még nem aludt. Ráugrottam, és bedőltem mellé. Jött a szokásos duma… vagyis azt hittem:

- Szia Susie!!- mondta rekedtes hangon. Általában annyit mond: Mit akarsz?? Húzz innen!! De most?? Nem zavar el, valami baj van.

- Szia bátyus, mi a baj??

- Semmi!!- emelte ki a fejét a párnából. A szemei vérben forogtak.

- Na, mi a baj?? Megijesztesz!!

- Semmi hugi!!- mondta már-már könnyezve.

- Mond el!!- bújtam hozzá közelebb.

- Semmi hugi, tényleg!!- de azért átölelt, és jó szorosan megölelt. Áradt belőle a pia, meg a cigi szag. Nem volt meglepő, hisz bulizni volt, de miért volt ennyire letörve?? Ez nem lehet egy egyszerű dolog, ha így padlóra vágta…

A bejegyzés trackback címe:

https://storym2.blog.hu/api/trackback/id/tr53323328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AngyaliBoszi 2008.02.03. 18:08:02

Hmm nem tudom akartad hogy írjak-e véleményt de inkább írok:) Ha nem kell max törlöd:)
Na szóval tök érdekes. Tetszik. Nem átlagos és ez nagyon jó ^^
Aranyos meg minden ja és sztem nem baj h rózsaszín:P
pusz
süti beállítások módosítása